SOL.LICITUD D´AJUT MUNICIPAL DE CASAL D´ESTIU 2022 Termini de presentació: del 30 de maig al 9 de juny de 2022 (amdós inclosos) Nom i Cognom de la persona sol.licitant: __________________________________________________ DNI/NIE o PASSAPORT: ________________________________________________________________ Adreça: ______________________________________________________________________________ Municipi: _____________________________________________ Codi Postal:____________________ Telèfon fix: ___________________________ Telèfon Mòbil: ___________________________________ Mail: _________________________________________________________________________________ Omplir les següents dades dels menors pels quals sol·licita AJUT MUNICIPAL DE CASALS D´ESTIU: Municipi del Data Curs Nom i Cognoms menor DNI/NIE Centre escolar centre naixement escolar escolar 1 2 3 4 5 6 7 (*) És imprescindible aportar document justificatiu de l´entitat que organitza el Casal d´Estiu conforme l´infant està inscrit. REQUISISTS: · Poden sol·licitar ajuts escolars els pares, les mares, els tutors legals o les persones encarregades, temporal o definitivament, dels menors pels quals es sol·licita l'ajut de llibres i material escolar. · Poden beneficiar-se d'aquests ajuts els menors empadronats a Caldes d'Estrac i escolaritzats en centres públics i privats concertats d'educació infantil, primària i secundària, amb necessitats socials i/o econòmiques. · Cal presentar la sol·licitud i la documentació acreditativa en els terminis i la forma establerts en aquesta convocatòria. No s'admetran sol·licituds fora del termini establert ni amb mancances o deficiències de documentació requerida. · Les notificacions de les sol·licituds es portarà a terme mitjançant publicació del llistat segons Registres d'entrada al web municipal. MANIFESTO: · Que tinc coneixement del contingut de les bases reguladores dels Ajuts Municipals escolars i la convocatòria al curs 2022/2023 de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac, i que les dades aportades són certes. Així mateix quedo assabentat que la falsificació de les dades aportades implicarà l'anul·lació automàtica de l'ajut i quedo obligat a comunicar a l'Ajuntament qualsevol canvi en la situació declarada. Que són certes totes les dades consignades en aquesta sol·licitud. · Que estic assabentat/da que la informació derivada de la formalització d'aquesta sol·licitud passarà per Junta de Govern Local, i per tant, són dades de caràcter públic tot i que restringit. · Que estic informat/da de l'obligatorietat de presentar els documents adients davant dels òrgans de control de l'Administració per, si escau, verificar-ne les dades. Nom i cognoms de la persona sol·licitant: Signatura: Caldes d'Estrac, ___ de _____________________ de 2022. Les dades consignades en aquest document són necessàries per a la resolució i notificació de la sol·licitud, i resten incorporades a la base de dades de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac. Les dades de caràcter personal no poden ser cedides ni comunicades a tercers, llevat dels supòsits legalment previstos. La persona interessada pot exercir els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les dades d'acord amb allò establert a la Llei 15/99, de protecció de dades de caràcter personal, dirigint-se a l'OAC: oac@caldetes.cat o a la Plaça de la Vila, s/n, planta baixa ­ 08393 Caldes d'Estrac ­ Més informació a: www.caldetes.cat 1 ANNEX 1: DECLARACIÓ I AUTORITZACIONS PER AJUTS MUNICIPALS. Jo .......................................................... amb DNI/NIE/PASSAPORT núm. ......................................., en nom de tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys. DECLARO: · Són certes totes les dades facilitades en aquesta declaració i els documents que s'adjunten a la sol·licitud. · Estem al corrent del pagament de les nostres obligacions tributàries i de la Seguretat Social. · No hem rebut ni tramitat cap prestació pel mateix destí, d'un altre organisme públic o privat. Cas contrari indico quines prestacions i els seus imports:........... .............................................................................................................................. · Sempre que hem rebut una prestació econòmica d'aquest Ajuntament, hem satisfet la part de l'import del servei que ens corresponia, i en aquests moments no tenim cap import pendent de pagar. Cas contrari, indico l'import, organisme i les causes de l'impagament: .............................................................................. ............................................................................................................................... · Dono el meu consentiment perquè les dades facilitades de caràcter personal siguin tractades als fitxers dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac, el qual adopta les mesures de seguretat d'acord a la normativa aplicable, segons la Llei Orgànica 3/2018 del 5 de desembre, Protecció de dades personals i garantia dels drets digitals. Autoritzo a l'Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac a verificar les dades d'aquesta unitat familiar mitjançant l'AEAT o administracions competents per poder consultar les dades que es necessitin per poder fer les valoracions pertinents. No autoritzo a l'Àrea d'Acció Social de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac a verificar les dades d'aquesta unitat familiar mitjançant l'AEAT o administracions competents per poder consultar les dades que es necessitin per poder fer les valoracions pertinents. Signatura: Caldes d'Estrac, ............ de ............ 2022 2 ANNEX 2: DOCUMENTACIÓ APORTADA (Marcar amb una X la documentació que s'aporta) Document justificatiu de l'entitat que organitza el casal d'estiu conforme l'Infant/ els infants esta/estan inscrits. Cal presentar la documentació referida als ingressos de la unitat familiar de tots els membres majors de 16 anys que consten al certificat municipal de convivència: 1. Documentació econòmica: En cas de ser treballador, Declaració renta 2021 o nòmines dels últims 6 mesos. En cas de treballar per compte propi (autònom), certificat d'imputacions de l'exercici anterior. Declaració jurada d´ingressos si no hi ha contracte i nòmina de treball dels ingressos dels últims 6 mesos. Els 6 darrers rebuts de la hipoteca o lloguer de l'habitatge on resideixi la persona beneficiària, si és el cas. Cal que en el rebut quedi especificat el nom de la persona titular així com l'adreça de l'habitatge. ALTRES: ..................................................................................................................... 1. Documentació personal, familiar i social: En el cas d'incompatibilitat horària laboral que produeix una necessitat específica d'assistència al Casal d'Estiu, cal aportar certificat de l'empresa on s'especifiquin els horaris laborals, degudament signat i segellat. Carnet de família nombrosa i/o carnet de família monoparental, si és el cas. Si la situació de separació és legal o bé hi ha divorci, la resolució judicial que determini aquesta situació, incloent-hi el conveni regulador. En el cas d'incompliment de l'obligació de pagament de la pensió d'aliments, documentació acreditativa de la reclamació de la pensió d'aliments. En el seu defecte, es comptabilitzarien com a ingressos de la unitat familiar els que s'estableixin en el conveni regulador. En cas de diversitat funcional, física, psíquica o sensorial d'algun dels membres de la unitat familiar, certificats que acreditin aquestes circumstàncies i el seu grau. 3 En cas de malaltia greu d'algun membre de la unitat familiar, informes mèdics o altres documents que ho acreditin, dels darrers sis mesos anteriors a la convocatòria, excepte en els casos de malalties degeneratives en què la data de la documentació acreditativa serà indiferent. En cas de representació legal o acolliment del beneficiari, documentació acreditativa d'aquest fet. En cas de reconeixement de situacions de dependència, la resolució acreditativa del grau de dependència d'algun dels membres de la unitat familiar. En cas de no haver- la rebut, la sol·licitud i l'informe mèdic corresponent. En casos de situacions de violència de gènere, la documentació acreditativa, d'acord amb les previsions de l'article 33 de la Llei 5/2008, de 24 d'abril. ALTRES: ..................................................................................................................... Signatura: Caldes d'Estrac, ............ de ............ 2022. 4