AJUTS ESCOLARS 22-23 AJUTS ESCOLARS 22-23 Municipals Consell Comarcal del Maresme (CCM) · Casal d'estiu · Llibres i material escolar. · Ajuts individuals de menjador escolar · Suport a les activitats escolars. TERMINI: 30 de Maig al 9 de juny 2022 AJUTS MENJADOR ESCOLAR Documentació obligatòria: · Sol·licitud: Important introduir totes les dades. IDALU ALUMNAT (Número identificació alumnat. Demanar-ho a l'Escola). · Identificació: DNI / NIE de tots els membre de la unitat de convivència. *Passaport no vàlid. Cal tramitar el número d'identificació fiscal: web agencia tributària: "assignació número d'identificació Fiscal a les persones jurídiques". Les persones que no tinguin aquesta identificació caldrà adjuntar un informe de serveis socials. · Document acreditatiu de prestacions econòmiques d'urgència social, atorgades per administracions públiques, que tinguin per finalitat atendre situacions de necessitats puntuals, urgents i bàsiques. · Conveni, sentència de divorci: en el cas que un dels membres ja no visqui al domicili, però estigui en el document d'empadronament. AJUTS MENJADOR ESCOLAR FORMA ÚS AJUT: · PREFERENTMENT: L'alumne beneficiari pugui dinar tots els dies del curs escolar, aportant la part diària que falta per finançar la totalitat del menú. Exemple: l'ajut és de 4,43 euros dia i la família aporta 1,90 euros dia, durant tots els dies lectius del curs escolar. · COMPACTADA: L'alumne beneficiari pugui agrupar l'import de l'ajut, a fi i efecte que dini gratuïtament els dies que li cobreixi l'ajut, amb un màxim de tres/quatre dies a la setmana, sempre en el mateix curs escolar, i no al llarg d'uns mesos . COMUNICACIONS: Des del CCM informarà a les famílies sol·licitants del resultat de l'ajut mitjançant un SMS, al número de telèfon mòbil indicat a l'aplicació d'ajuts. AJUTS ESCOLARS MUNICIPALS Documentació obligatòria: · Sol·licitud: Important introduir totes les dades. ECONÒMICA · En cas de ser treballador, declaració renta 2021 o nòmines dels últims 6 mesos. · En cas de treballar per compte propi (autònom), certificat d'imputacions de l'exercici anterior. · Declaració jurada d´ingressos si no hi ha contracte i nòmina de treball dels ingressos dels últims 6 mesos. · Els 6 darrers rebuts de la hipoteca o lloguer de l'habitatge on resideixi la persona beneficiària, si és el cas. Cal que en el rebut quedi especificat el nom de la persona titular així com l'adreça de l'habitatge. AJUT CASAL D'ESTIU: inscripció casal d'estiu municipi (excepte NEE) AJUTS ESCOLARS MUNICIPALS Documentació complementària: · Carnet de família nombrosa i/o carnet de família monoparental, si és el cas. · Si la situació de separació és legal o bé hi ha divorci, la resolució judicial que determini aquesta situació, incloent-hi el conveni regulador. · En el cas d'incompliment de l'obligació de pagament de la pensió d'aliments, documentació acreditativa de la reclamació de la pensió d'aliments. En el seu defecte, es comptabilitzarien com a ingressos de la unitat familiar els que s'estableixin en el conveni regulador. · En cas de diversitat funcional, física, psíquica o sensorial d'algun dels membres de la unitat familiar, certificats que acreditin aquestes circumstàncies i el seu grau. AJUTS ESCOLARS MUNICIPALS Documentació complementària: · En cas de malaltia greu d'algun membre de la unitat familiar, informes mèdics o altres documents que ho acreditin, dels darrers sis mesos anteriors a la convocatòria, excepte en els casos de malalties degeneratives en què la data de la documentació acreditativa serà indiferent. · En cas de representació legal o acolliment del beneficiari, documentació acreditativa d'aquest fet. · En cas de reconeixement de situacions de dependència, la resolució acreditativa del grau de dependència d'algun dels membres de la unitat familiar. En cas de no haver-la rebut, la sol·licitud i l'informe mèdic corresponent. · En casos de situacions de violència de gènere, la documentació acreditativa, d'acord amb les previsions de l'article 33 de la Llei 5/2008, de 24 d'abril. AJUTS ESCOLARS MUNICIPALS RESOLUCIONS: L'Ajuntament de Caldes d'Estrac publicarà les resolucions via anunci a la seu electrònica i a la pàgina web en dues fases: 1. Llistat per determinar l'acceptació, denegació o necessitat d'esmena de les sol·licituds*. *En aquells casos en què es presentin mancances de documentació per a la valoració de l'expedient, haurà de ser presentada en el termini màxim de 7 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació del llistat. En cas de no presentar adequadament la documentació reclamada, la sol·licitud s'entendrà com a desistida. 2. Llistat definitiu amb la resolució de les sol·licituds. Els llistats es faran amb el número de Registre d'entrada de les sol·licituds. AJUTS ESCOLARS 22-23 Termini presentació sol·licituds: 30 de Maig al 9 de juny 2022. No s'acceptaran sol·licituds fora de les dates establertes. Cal portar tota la documentació requerida i les còpies que es necessiten per les respectives convocatòries. · Via online per la seu electrònica Ajuntament Caldes d'Estrac. · Oficines d'Assistència en matèria de Registre (OAC), situada a la Plaça de la Vila, s/n -planta baixa-, els dilluns i dimecres, de 09h a 14h .