Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'OMIC de les 3 Viles tanca durant el mes d'agost per vacances

El servei d'atenció al consumidor reprendrà la seva activitat habitual el mes de setembre als municipis de Caldes d'Estrac, Sant Vicenç de Montalt i Sant Andreu de Llavaneres

L’Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de les 3 Viles informa que romandrà tancada per vacances durant tot el mes d’agost. El servei tornarà a estar operatiu a partir del mes de setembre amb els horaris habituals d’atenció presencial a Caldes d’Estrac, Sant Vicenç de Montalt i Sant Andreu de Llavaneres.

L’OMIC, integrada a la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona, ofereix assessorament i suport en matèria de consum a través de cites presencials als tres municipis:

Caldes d'Estrac
  • dijous, de 17 a 20 h (La Riera, 5-9 La Fabriqueta)

Sant Vicenç de Montalt
  • dilluns, de 10 a 13 h. C/ Sant Antoni, 13 (Ajuntament - Planta baixa)
  • dimarts, de 16 a 19 h. C/ Pica d’Estats, 1 (Oficina Litoral – Sorli)

Sant Andreu de Llavaneres
  • dimecres i divendres, de 10 a 13 h (Ca l’Alfaro)

Per a més informació, es pot contactar amb el personal tècnic de l’OMIC per telèfon (937 911 778, dijous), correu electrònic (consum@les3viles.cat) o cita prèvia a través d’aquest enllaç.

OMIC3Viles

Publicació 31.07.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina