Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Com he de realitzar les meves consultes al CAP?
Des de l´Ajuntament de Caldes, seguint les directrius de l´Institut Català de la Salut recordem als usuaris que a l´hora de realitzar les consultes amb el CAP, s´ha de prioritzar el contacte a través del web o telèfon

logoinstitutcatalasalut.jpgTal i com informa l’Institut Català de la Salut, els centres d’atenció primària de la Metropolitana Nord comencen, de manera progressiva, a recuperar la seva activitat. En aquest punt, la col•laboració ciutadana continua sent una factor molt important, especialment, pel que fa a la manera de dirigir-se als centres. Per això des de l’Ajuntament de Caldes fem resò d’aquesta informació.

Des dels CAP es demana que totes aquelles persones que requereixin algun tipus d’atenció prioritzin la comunicació a través del web de programació de visites de l’Institut Català de la Salut. Allà, s’ha habilitat un espai per descriure breument quina és la necessitat de l’usuari (ja sigui atenció mèdica, renovació de medicació, dubtes sobre la incapacitat laboral o qualsevol altre tràmit). El personal d'atenció primària gestionarà la petició i hi donarà resposta. L’ús d’aquest web permetrà evitar desplaçaments innecessaris als centres, així com agilitzar les respostes per als usuaris.

En cas de no poder dur a terme la petició a través del web, es pot trucar al telèfon 93 326 89 01, des d’on s’atendrà la petició i es donarà una resposta adequada a cada cas, ja sigui indicar si cal que l’usuari es dirigeixi presencialment al centre o si es pot resoldre la seva consulta sense haver de desplaçar-se al CAP. Els usuaris també tenen l’opció de contactar amb els seus professionals de referència a través de La Meva Salut i l’eConsulta.



Es manté l’atenció urgent presencial

Els centres continuen habilitats per donar atenció urgent, per a situacions que no poden esperar i han de ser ateses presencialment i al moment, com podrien ser pèrdua de consciència, dolor agut intens, hemorràgies o ofec sever, entre altres. És important que els usuaris que requereixen aquest tipus d’atenció i que es puguin desplaçar, vagin als centres, per ser atesos el més aviat possible. Com sempre, en cas que no es puguin desplaçar, cal trucar al 061.

Moltes gràcies a tots per la vostra col•laboració. Recordem també a la ciutadania que es mantingui atenta als comunicats oficials i l'anunci de noves mesures que en els propers dies puguin decretar les autoritats competents de l'Administració general, Govern central i la Generalitat de Catalunya en funció de l’evolució de la situació.

Trobareu més informació a: http://primaria.icsmetropolitananord.cat Podeu consultar els perfils de la Metropolitana Nord a la pàgina "Xarxes Socials" del mateix web.

Enllaç a la programació de visites [+]

Publicació 21.05.2020
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina