Ajuntament de
Caldes d'Estrac
Fins al diumenge 30 de maig, a les 23.59 hores, els veïns i veïnes del municipi poden enviar els seus precs i preguntes al correu cdst.premsa@caldetes.cat

EscutL’Ajuntament de Caldes d’Estrac celebrarà el pròxim dilluns 31 de maig, a les 20 hores, un Ple municipal ordinari. La sessió es farà telemàticament a causa de la situació sanitària derivada de la Covid-19 i tindrà el següent ordre del dia:

A) Part resolutiva

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors número 5 / 6 / 7 i 8 del 2020 i número 1 / 2 / 3 / 4 / 6 / 7 i 8 del 2021

2. Expedient 786/2021. Modificació de Crèdit MC/10-2021

3. Expedient 784/2021. Reconeixement Extrajudicial de Crèdits

4. Expedient 837/2021. MOCIÓ GENT D’ESTRAC - CANÓ NÀUFRAGS

B) Activitat de control

5. Expedient 853/2021 informació econòmic-financera - 2021 PERÍODE MIG DE PAGAMENT

C) Precs i preguntes

A causa de les mesures de contenció de la Covid-19, els plens es realitzen de forma telemàtica. Tot i això, l’equip de govern considera imprescindible oferir la possibilitat de participar en l’apartat de precs i/o preguntes. En aquest sentit, qui vulgui efectuar algun prec o pregunta en aquesta sessió plenària ho pot fer enviant un correu electrònic a cdst.premsa@caldetes.cat, posant a l’assumpte del missatge: Precs i preguntes, fins al pròxim diumenge 30 de maig, a les 23.59 hores.

L’equip de govern respondrà les qüestions durant el Ple, que es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament en aquest enllaç.

Informació publicada el 26 de maig de 2021