Ajuntament de
Caldes d'Estrac
Fins al diumenge 25 de juliol, a les 23.59 hores, els veïns i veïnes del municipi poden enviar els seus precs i preguntes al correu cdst.premsa@caldetes.cat

EscutL’Ajuntament de Caldes d’Estrac celebrarà el pròxim dilluns 26 de juliol, a les 20 hores, un Ple municipal ordinari. La sessió es farà telemàticament a causa de la situació sanitària derivada de la Covid-19 i tindrà el següent ordre del dia:

A) Part resolutiva

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors número 5 / 6 / 7 i 8 del 2020 i número 1 / 2 / 3 / 4 / 6 / 7 / 8 i 9 del 2021

2. Votació de la urgència. Expedient 839/2019. Modificació puntual estudi de detall de La Indiana

3. Expedient 839/2019. Modificació puntual estudi de detall de La Indiana

4. Votació de la urgència. Expedient 1119/2021. Operacions de Crèdit. Modificació condicions financeres del préstec ICO

5. Expedient 1119/2021. Operacions de Crèdit. Modificació condicions financeres del préstec ICO

6. Votació de la urgència. Expedient 1124/2021. Operacions de Crèdit. Formalització nova operació ICO

7. Expedient 1124/2021. Operacions de Crèdit. Formalització nova operació ICO

8. Votació de la urgència. Expedient 1108/2021. Modificació de Crèdit MC/14

9. Expedient 1108/2021. Modificació de Crèdit MC/14

10. Votació de la urgència. Expedient 1089/2021. Aprovació Conveni Guerra Civil

11. Expedient 1089/2021. Aprovació Convenis. Conveni de col·laboració i delegació de competències entre el Consell Comarcal del Maresme i l’Ajuntament de Caldes d’Estrac per al desenvolupament del projecte ‘La ruta de la Guerra Civil al Maresme’, cofinançat pels plans de foment territorial del turisme 2019 de la Generalitat de Catalunya

12. Expedient 642/2021. Modificació de l'Ordenança de Convivència Ciutadana

13. Expedient 1068/2021. Aprovació de les Festes Locals 2022

14. Expedient 434/2021. Padró Municipal d'Habitants (Revisió Anual)

15. Expedient 1118/2021. Moció del grup municipal de Gent d’Estrac sobre la millora del paisatge urbà i la regulació de façanes

16. Expedient 1125/2021. Delegacions i Avocacions de Competències. Delegació de l’Alcaldia del 2 al 13 d’agost del 2021 

B) Activitat de control

17. Expedient 853/2021. Donar compte del període mig de pagament a proveïdors (2n trimestre del 2021)

C) Precs i preguntes

18. Precs i preguntes del públic - vilatans

A causa de les mesures de contenció de la Covid-19, els plens es realitzen de forma telemàtica. Tot i això, l’equip de govern considera imprescindible oferir la possibilitat de participar en l’apartat de precs i/o preguntes. En aquest sentit, qui vulgui efectuar algun prec o pregunta en aquesta sessió plenària ho pot fer enviant un correu electrònic a cdst.premsa@caldetes.cat, posant a l’assumpte del missatge: Precs i preguntes, fins al pròxim diumenge 25 de juliol, a les 23.59 hores.

L’equip de govern respondrà les qüestions durant el Ple, que es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament en aquest enllaç.

Informació publicada el 21 de juliol de 2021