Ajuntament de
Caldes d'Estrac
Fins al diumenge 29 de maig, a les 23.59 hores, els veïns i les veïnes del municipi poden enviar els seus precs i preguntes al correu cdst.premsa@caldetes.cat

AjuntamentL’Ajuntament de Caldes d’Estrac celebrarà el pròxim dilluns 30 de maig, a les 20 hores, un Ple municipal ordinari. La sessió es farà telemàticament a causa de la situació sanitària derivada de la Covid-19 i tindrà el següent ordre del dia:

A) Part resolutiva

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors nº 1 del 01.02.22 i nº 2 del 28.03.22.

2. Expedient 678/2022. Disposicions Normatives. Aprovació de les festes locals de l’any 2023.

3. Expedient 632/2022. Reconeixement de compatibilitat del personal públic: P.D.H..

4. Expedient 84/2022. Ratificació de la delegació de competències per a la contractació i la gestió del servei de la Deixalleria de les 3 Viles a l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres i aprovació del conveni de col·laboració regulador.

5. Expedient 341/2022. Contractacions. Licitació de la concessió de l'ús privatiu de les parades P3-M3 / P6-M6 / P7-M7 del mercat municipal d'abastaments.

6. Expedient 715/2022. Planificació i Ordenació de Personal. Modificació de la plantilla de llocs de treball de l’any 2022 de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac - Inspector Policia Local.

7. Expedient 688/2022. Aprovació inicial de l’ordenança reguladora de la carta de colors i recomanacions cromàtiques per a les façanes del municipi de Caldes d’Estrac.

8. Expedient 1583/2021. Planejament General. Modificació puntual del Pla General d’Ordenació Urbana de Caldes d’Estrac referida a les reserves de places d’aparcament.

9. Expedient 763/2022. Moció de Junts per Caldes de suport als Jutges de Pau.

10. Expedient 769/2022. Moció de Gent d’Estrac sobre la no inclusió del soterrament de la riera de Caldes d’Estrac al Pla de Gestió del Risc d’Inundació de l’Agència Catalana de l’Aigua.

B) Activitat de control

11. Expedient 513/2018. Donar Compte. Pròrroga forçosa de la contractació dels serveis de turisme.

12. Expedient 515/2022. Donar Compte. Organització de les atribucions de l’alcaldia als efectes de la seva delegació 2022-2023.

13. Expedient 517/2022. Donar Compte. Modificació de la composició de la Junta de Govern Local 2022-2023.

C) Precs i preguntes

A causa de les mesures de contenció de la Covid-19, els plens es realitzen de forma telemàtica. Tot i això, l’equip de govern considera imprescindible oferir la possibilitat de participar en l’apartat de precs i/o preguntes. En aquest sentit, qui vulgui efectuar algun prec o pregunta en aquesta sessió plenària ho pot fer enviant un correu electrònic a cdst.premsa@caldetes.cat, posant a l’assumpte del missatge: Precs i preguntes, fins al diumenge 29 de maig, a les 23.59 hores.

L’equip de govern respondrà les qüestions durant el Ple, que es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament en aquest enllaç.

Informació publicada el 25 de maig de 2022