Amb la voluntat d’impulsar la transformació dels negocis locals cap a un model més sostenible i competitiu, les àrees de Turisme i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Caldes d’Estrac, amb el suport de la Diputació de Barcelona, organitzaran un workshop de lideratge i propòsit de marca. L’activitat s’emmarcarà en la bio-fira Aqua Calida i s’oferirà el pròxim dijous 2 de juny, a les 9.30 hores, a la Sala Cultural de l’Ajuntament.
La formació estarà dinamitzada pel professional Miquel Guri i posarà el focus en com es pot definir una estratègia de sostenibilitat vinculada als negocis turístics per tal de crear un vincle més sòlid amb el públic, augmentar les vendes i assegurar la viabilitat econòmica de l’empresa. El taller estarà especialment pensat per a persones empresàries, professionals i autònomes, que vulguin aprendre com s’integra una estratègia de sostenibilitat en el seu model de negoci i de quina manera es poden activar accions que generen a la vegada un impacte positiu en el turisme amb un retorn econòmic. Durant la sessió, les persones participants descobriran el potencial de creixement que es pot assolir integrant una estratègia de sostenibilitat a les empreses, coneixeran els ODS i aprendran a integrar-los amb sentit de negoci, obtindran els coneixements més importants per a traçar una estratègia de sostenibilitat i evitar riscos innecessaris, i sabran com incorporar les accions de sostenibilitat a l’estratègia de comunicació per a aconseguir nous clients i millorar la reputació.
Inicialment, es preveu que el taller tingui una durada de dues hores. Per tal d’afavorir la participació dels negocis locals, hi haurà la possibilitat d’assistir telemàticament a l’esdeveniment. En aquest cas, un cop formalitzada correctament la inscripció, es facilitarà l’enllaç d’accés a la sessió.
Les persones interessades a participar-hi, tant presencialment com telemàticament, hauran d’apuntar-se prèviament a través d’un formulari en línia al web municipal.