Coincidint amb el Dia Internacional del Consumidor, el passat 15 de març es va inaugurar el nou servei d’ “Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Les 3 Viles” que s’oferirà a Caldes d’Estrac, Sant Andreu de Llavaneres i Sant Vicenç de Montalt. A Caldetes, aquest punt d'atenció al consumidor s'obre a La Fabriqueta (carrer La Riera 5-9, entrada pel camí Ral, al costat de la pizzeria Estrac), l’equipament municipal que ja acull l’Espai Jove. El servei s’oferirà de forma presencial i telefònica.
Així, el Servei Públic de Consum de Les 3 Viles, integrat a la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona, es posarà en marxa aquest dijous 30 de març. Aquest servei de suport i orientació al consumidor s'oferirà presencialment als tres municipis en el següent horari:
• Caldes d'Estrac: dimarts, de 14:30 a 17:30 h . Adreça: La riera 5-9 (Equipament de La Fabriqueta, entrada per cami ral al costat de la pizzeria Estrac i a sobre de La Caixa)
• Sant Andreu de Llavaneres: dimecres i divendres de 10 a 13 h
• Sant Vicenç de Montalt: dilluns i dimarts, de 10 a 13 h
Podeu contactar amb la tècnica a través de l'adreça electrònica: cdst.consum
Els caldencs i caldenques poden tenir el servei en els tres municipis. La gestió anirà a càrrec de la Federació Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya (UNAE), amb l’objectiu orientar i assessorar les persones consumidores i usuàries per a l’adequat exercici dels seus drets. Els tècnics encarregats del servei seran Mònica Martínez, a Caldes d’Estrac; Ariadna Gorgojo, a Llavaneres; i Maria José Llorente i Saül Moya, a Sant Vicenç de Montalt.