Com ens agradaria que fos Caldes l’endemà del Coronavirus? Des de l’àrea de Promoció Econòmica l’aposta és per al petit comerç i la restauració de la vila, que en aquests temps d’incertesa han hagut de superar tot tipus de dificultats per continuar endavant oferint serveis propers i de qualitat a tots els veïns i veïnes.
Amb aquest objectiu neix la campanya “És l’hora dels petits”, que presenta el comerç de Caldes d’Estrac en tres peces audiovisuals. Segons el regidor de Promoció Econòmica, Freddy Freixas “és una campanya visual on el comerç és el protagonista i on volem posar en valor una economia circular on tothom que participa té un retorn, i on tant important és donar, com rebre”.
La concreció de la idea i la realització de la campanya ha estat portada a terme per la productora de Caldes d’Estrac La Mosca de la Tele que a través de tres peces audiovisuals ha volgut dibuixar el paradigma del futur del comerç un cop superat el Coronavirus. Segons Micky Martínez i Jana Manich, els creadors: “Una nova normalitat en la que ens cuidarem entre nosaltres. Una nova realitat on tornaran els somriures. On es potenciarà el comerç petit i el proper. Creant un ecosistema circular.”
D’aquesta manera, avui assistim al llançament de la primera de les peces audiovisuals que es pot veure a continuació i que té com a lema: “Ha arribat l'hora dels petits. Ha arribat l'hora de Caldes d'Estrac.”