Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L´alcalde, Albert Batlle, signa el nou cartipàs municipal pel mandat 2023-2027
El nou organigrama estructura les responsabilitats i àrees de cada regidor i regidora

El passat dissabte 17 de juny de 2023 es va celebrar el Ple de Constitució de la Corporació, on es va proclamar com a alcalde Albert Batlle Salvañà i es va establir la nova organització municipal.

Així, el nou alcalde, Albert Batlle, ja ha signat els decrets del nou cartipàs que defineix l’estructura i organització de l’Ajuntament durant el proper mandat i la delegació de responsabilitats a cada regidor de l’equip de govern. El decret també nomena els tinents i tinentes d’Alcaldia. D’aquesta manera, la primera tinenta d’alcalde és Elisabeth Segura i la segona tinenta d’alcalde és Marta Romero.

cartipàs govern 2023

La nova organització municipal queda estructurada de la següent manera:

Albert Batlle Salvanyà

Alcaldia i Projectes Estratègics, Governació, Urbanisme, Participació, Comunicació i

Patrimoni històric.

- Representació Ajuntament i relacions amb altres administracions i entitats.

- Projectes Estratègics.

- Redacció POUM.

- Governació: Policia Local, Seguretat, Protecció Civil, Vigilància.

- Ordenances Municipals: inspeccions, i procediments sancionadors.

- Urbanisme: Planejament i gestió. Legalitat Urbanística.

- Intervenció en l'edificació, ús del sòl i del subsol. Expropiacions.

- Gestió i protecció del patrimoni històric. Arxiu Històric.

- Mobilitat.

- Informació i participació ciutadana. Comunicació. Publicacions.

Elisabeth Segura i Gubern

Primera tinenta d’alcalde i regidora de Via Publica, Equipaments Públics, Medi Ambient i Serveis urbans.

- Recollida de residus. Neteja viària. Neteja edificis públics.

- Foment recollida selectiva

- Brigada municipal d’obres i serveis.

- Ocupació Via Pública. Manteniment. Transport públic.

- Gestió de parcs, jardins, espais naturals i platges.

- Cementiri municipal.

- Medi ambient, sostenibilitat ambiental i gestió energètica.

- Contaminació de l'aire: acústica, odorífera, lumínica i química.

- Foment per a la prevenció de recollida selectiva de residus municipals.

- Xarxes subministrament d’aigua, gas i electricitat.

- Manteniment, conservació i neteja dels edificis municipals i de l'espai públic.

- Transport públic í ocupació de la via pública.

- Gestió aparcament.

Marta Romero i Soriano

Segona tinenta d’alcalde i regidora de Salut, Acció social, Promoció Econòmica, Turisme, Termalisme, Cooperació, Dona, Gent Gran, Igualtat i Ocupació.

- Planificació i gestió municipal àmbit salut i atenció mèdica

- Planificació i gestió dels serveis socials municipals.

- Atenció a la infància, persones amb discapacitat i en situació de

dependència.

- Servei Local d'Ocupació i millora de la qualificació professional.

- Atenció col·lectiu Gent Gran i les entitats que els representen.

- Activitats Intergeneracionals.

- Atenció problemes i col·lectius de dones. Acció transversal totes regidories.

- Polítiques socials d’igualtat. Protocols de prevenció, detecció i d’actuació

davant casos d’assetjament per raó de sexe, gènere o sexualitat.

- Prevenció i detecció de casos de violència de gènere.

- Promoció econòmica. Foment activitat econòmica. Millora teixit empresarial.

- Promoció comerç i turisme. Fires. Pesolada i altres. Termalisme

- Cooperació.

- Control d'animals.

- Control sanitari del medi ambient i el sòl, l'aigua, l'aire i els aliments.

- Higiene i control alimentaris d'establiments públics.

- Habitatge públic.

Joaquim Arnó i Porras

Regidor de Serveis Generals, Gestió Econòmica i Administració.

- Pressupost municipal. Gestió econòmica.

- Coordinació econòmica financera amb altres ens públics.

- Gestió, inspecció i recaptació tributaria.

- Ordenances reguladores dels tributs locals i dels preus públics

- Sistemes informàtics. Administració electrònica.

- Contractació i RRHH

- Procediments administratius de licitacions i concessions

- Gestió dels sistemes informàtics.

- Transparència i Protecció de Dades

- Oficina d’Atenció Ciutadana

- Gestió de la cessió d'espais i equipaments públics

Jordi López Calzada

Regidor d’Ensenyament, Consell Escolar, Escola Bressol i Cultura.

- Participació i gestió competències municipals en l’àmbit escolar.

- Consell Escolar Municipal.

- Escola Bressol Municipal.

- Biblioteca can Milans, Fundació Palau i altres institucions culturals.

- Formació.

- Arxiu i gestió documental.

- Exposicions culturals.

Xavier Herrero i Jiménez

Regidor d’Actes i Festes, Esports i Joventut.

- Calendari festes i activitats durant l’any. Festes tradicionals.

- Col·laboració amb les entitats municipals.

- Cultura popular i associacionisme.

- Espai Jove. Promoció d'activitats per a joves.

- Promoció de l'esport i de l’activitat física.

- Programació d'activitats i serveis esportius. Cursa Popular i altres.

- Equipaments esportius.

Totes les regidories col·laboraran amb l’Alcaldia en les tasques de coordinació general de l’Ajuntament.

El dilluns 17 de juliol s’ha convocat el Ple d’organització i és on donarà compte d’aquests decrets i altres acords d’organització de la corporació, com la periodicitat i horari de les sessions ordinàries dels Plens i les retribucions.

Publicació 13.07.2023
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina