AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El Consultori ha rebut avui divendres 14J la visita de l’alcalde Albert Batlle, dels regidors Elisabeth Segura, Joan Baró i Elena Díaz que han acompanyat la delegació del Departament de Salut de la Generalitat que encapçalava el gerent de la Regió Sanitària Barcelona Metropolitana Nord, Arturo Míguez.
L’acompanyaven Montse Teixidó, directora del SAP Maresme; Ruth Griñó, adjunta a la Direcció del SAP Maresme; Isabel Fontanella, directora de l’EAP de Sant Andreu de Llavaneres; Ana M. García, adjunta a la Direcció de l'EAP de Sant Andreu de Llavaneres; i Anna Sánchez, referent d'Atenció a la Ciutadania de l'EAP de Sant Andreu de Llavaneres.
Després de les salutacions pertinents, s’ha fet una breu visita a les instal·lacions. Durant el recorregut, els assistents han pogut saludar els professionals sanitaris que treballen al centre. Isabel Fontanella ha estat l’encarregada d’explicar detalladament el funcionament i els serveis del consultori. La visita ha conclòs amb una fotografia de família.
El nou consultori de Caldes d’Estrac està en funcionament des del 22 de maig. Amb 201 metres quadrats, les noves instal·lacions han permès guanyar espai i confort, tant per als usuaris com per als professionals.
El centre, ubicat a la planta baixa de l’Ajuntament, ha millorat significativament els serveis, oferint ara tres consultes (una més que en l’espai anterior) a més d’una quarta que s’ha equipat com a sala d’atenció d’emergències, sempre disponible i amb accés directe des de la plaça de vila. A més, el nou espai disposa d’una sala d’espera ampliada, serveis públics (a més dels que connecten amb la sala Cultural del pis superior) un taulell d’atenció al públic més gran, vestidors per als professionals i un ampli magatzem.
Després de quatre anys sense consulta presencial i dels darrers temps en què van ser atesos al consultori de Montalparc, a Sant Vicenç de Montalt, els veïns de Caldes d’Estrac han recuperat l’atenció mèdica al municipi.