Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Manteniment i gestió del patrimoni documental
L'Ajuntament contractarà els serveis d´un/una arxiver/a.

Aquests dies, l’Ajuntament ha obert el procés públic de selecció de la plaça d’Arxiver/a documental, per a un període d’un any (12 mesos de contracte) per poder disposar dels serveis d’un/a Tècnic especialitzat que desenvolupi les tasques de direcció, organització, classificació, catalogació i gestió del fons documental municipal, enteses en el sentit més ampli.

La convocatòria respon a la voluntat del Govern d'assegurar en les degudes condicions d’organització i manteniment, la preservació del patrimoni documental municipal i s’ha pogut cursar gràcies a un ajut concedit per la Diputació de Barcelona.


Consultar ANUNCI i més dades: http://caldetes.eadministracio.cat

arxiverCaldes

Publicació 28.04.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina