Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Administració a prop teu: com fer els tràmits electrònics
13 juny, 5 de la tarda: Sessió pública informativa per explicar com es fan les gestions online amb l'Administració i per obtenir el seu certificat digital.

La Sala Cultural acollirà la jornada "L'Administració a prop teu", impartida per tècnics especialitzats. Serà una sessió pràctica i molt útil per aprendre a fer tràmits amb l’Administració General de l’Estat de manera senzilla i segura. La jornada és gratuïta i oberta a tota la ciutadania. Caldrà portar el DNI per poder sol·licitar el certificat digital.

Durant la jornada, les persones assistents rebran informació i assessorament sobre com accedir a l’administració electrònica i fer-hi les gestions més habituals des de casa: consultar la vida laboral, modificar dades a la Seguretat Social, accedir al portal Import@ss o al servei “Tu Seguridad Social”, gestionar prestacions del SEPE, fer consultes al Cadastre, sol·licitar viatges de l’IMSERSO i molt més.

A més, al final de la sessió, les persones que ho desitgin podran tramitar el certificat digital de la FNMT, una eina imprescindible per identificar-se digitalment i poder fer gestions en línia amb les diferents administracions públiques.

L’Ajuntament anima especialment les entitats i associacions del municipi a participar-hi, ja que la relació amb les administracions es fa majoritàriament de forma electrònica i aquesta sessió pot ser una gran oportunitat per resoldre dubtes, formar-se i guanyar autonomia.

L'Administració a prop teu és un projecte del Ministeri de Política Territorial i de l’Ajuntament de Caldes, impulsat conjuntament amb el Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, i que compta amb la col·laboració de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP).

AdministracióPropTeu

Publicació 28.05.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina