AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
Aquest divendres 30 de maig, el carrer Lluís Companys quedarà regulat pel semàfor municipal amb motiu de les obres de millora de l’asfalt. A més, les places d’aparcament situades just sota el cementiri quedaran inhabilitades. Paral·lelament, els contenidors de davant del cementiri es reubicaran temporalment al carrer Ginesta mentre durin les obres.
D’altra banda, a la zona dels Eucaliptus (final del Camí Ral), el diumenge 1 de juny quedarà prohibit l’estacionament a partir de les 20 h per tal de permetre els treballs d’asfaltatge previstos per al dilluns 2 de juny.
L’Ajuntament agraeix la col·laboració de la ciutadania i demana disculpes per les molèsties que aquestes actuacions puguin ocasionar.
