Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
290 alumnes comencen les classes aquest dimarts 9 de setembre
Aquest dimarts han començat les classes per 170 estudiants caldencs que van a l'escola bressol, infantil i primària Sagrada Família. Ahir ho van fer 120 caldencs a l'institut Esteve Albert.

Aquest dimarts han començat les classes per 170 estudiants caldencs. Han tingut un dia més de vacances respecte la resta d'alumnat català, ja que enguany ha coincidit amb el dia festiu de la Festa Major de Caldes.

En total, són 145 els nens i nenes que han tornat a les aules a infantil i primària a l’escola Sagrada Família, 120 a secundària a l'institut Esteve Albert, compartit amb Sant Vicenç de Montalt, i 25 els que van a l’escola bressol Sagrada Família. Davant l’augment de la demanda, l'Ajuntament estudia obrir una nova aula de nadons a la llar d’infants de cara al curs vinent.

Actuacions de millora als centres educatius

Visita Instal·lacions EscolaL'Ajuntament ha aprofitat l’aturada estival per fer tasques de manteniment als centres educatius: s’han netejat i desbrossat els entorns per tal de posar a punt les instal·lacions pel nou curs. Des de serveis territorials, han arranjat l’aula de psicomotricitat de l’escola de primària per evitar que entri humitat, renovant la porta i les finestres, i s'està pendent d’una segona fase de millores. També s'ha substituït la porta de la cuina.

L’alcaldessa de Caldes d’Estrac, Elisabeth Segura, acompanyada del regidor d’Educació, Jordi López i el director de l'escola, Xavi Rosell, ha pogut comprovar in situ que els arranjaments i tasques de manteniment realitzades durant l’estiu s’han dut a terme correctament. Enguany l'edifici compleix 50 anys.

Segons ha destacat l'alcaldessa, “per a nosaltres és molt important que els infants de Caldes d'Estrac iniciïn el curs en unes instal·lacions segures i de qualitat. Vetllar pel bon funcionament dels centres educatius és una prioritat de l'Ajuntament, perquè l’educació és la millor inversió de futur que podem fer com a poble”.

pati escola bressolEstabilització de la plantilla de l’escola bressol

Al mes de gener, es preveu que estigui operativa la borsa de treball de personal de l’escola bressol, que permetrà estabilitzar l'equip i consolidar la qualitat del servei després de la internalització del servei per part de l'Ajuntament.

Espai de criança

Una novetat d’aquest curs és que l’escola bressol cedeix una aula per a crear un espai de criança, àrees d’atenció a les famílies amb fills i filles de fins a tres anys per a donar assessorament i acompanyament professional als pares i mares. 

El regidor d'Educació, Jordi López, ha afirmat que “l'aposta de l’Ajuntament és clara: oferir a les famílies de Caldes d'Estrac uns equipaments educatius de qualitat i uns serveis que responguin a les necessitats reals dels caldencs”.

Publicació 09.09.2025
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina