Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Guanyadors del Concurs de Balcons, Façanes i Aparadors de Nadal
Casa Loco i La Pelu han estat els guanyadors en la categoria d'aparador.

El jurat del Concurs de Balcons, Façanes i Aparadors de les festes nadalenques 2025-2026 ja ha emès el seu veredicte. Ha valorat aspectes com l’originalitat, la creativitat, la integració a l’entorn, la referència al Nadal i a la tradició, l’ús de materials reciclats, la il·luminació sostenible i el treball manual.

En el cas dels balcons, el guanyador ha estat l’habitatge situat al Camí Nou número 1 1r 1a, mentre que el segon classificat és el domicili ubicat al Camí Nou 15 A.

balcó camí nou 1 façana camí nou 15

Pel que fa a les façanes, el primer premi se l’endú l’habitatge del carrer Pau Casals número 9 i, el segon, la casa del carrer de la Mercè 34-36. 

façana pau casals 9 façana mercè 34

Els aparadors guardonats han estat Casa Loco, al Camí Ral 32, en primera posició, i La Pelu del Camí Ral 15 en segon lloc.

aparador camí ral 32 aparador camí ral 15

Els guanyadors de cada categoria reben un premi de 200 €, i els segons classificats, 100 €, que s'hauran de gastar als comerços del municipi. D’aquesta forma, es busca fomentar el comerç local i implicar a la ciutadania alhora que es decoren i il·luminen els carrers de Caldes d’Estrac.

Publicació 13.01.2026
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina