Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Les minideixalleries restaran fora de servei durant dues setmanes
Es tracta d'una mesura de prevenció de possibles actes vandàlics durant les revetlles de Sant Joan i Sant Pere

minideixalleriaLes dues minideixalleries  instal·lades a Caldes queden fora de servei durant un període de dues setmanes com a mesura de prevenció dels possibles actes vandàlics que es puguin produir durant les revetlles de Sant Joan i Sant Pere. Passades aquestes dates, ambdues minideixalleries tornaran a prestar el servei habitual.

Per a garantir que les bústies de recollida de residus no es puguin utilitzar durant aquest període de temps, es s'ha col·locat interiorment una placa metàl·lica llisa obstruïnt-ne l'obertura. Aquesta és una mesura de prevenció del ciutadà al mateix tems que es redueix el risc de desperfectes per vandalisme.

L'Ajuntament de Caldes lamenta les molèsties que aquesta mesura pugui ocasionar a la ciutadania.

Publicació 14.06.2012
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina