AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
La sessió tractarà, entre altres temes, el vessant econòmic de la gestió municipal. L'alcalde explicarà el pressupost municipal per lany 2012, que preveu la reducció del 15% i les ordenances fiscals per l'any vinent, aprovades en el darrer ple de l'Ajuntament.
Un altre punt que Joaquim Arnó oferirà als assistents a l'acte serà l'explicació de les necessitats del poble que requereixen d'actuacions municipals i apuntarà nous projectes pel Caldes.
Aquesta serà una nova sessió pública de les que organitza el govern municipal, de forma periódica, per a informar els veïns de les actuacions que es duen a terme des del consistori. En el transcurs d'aquestes sessions, que estan obertes a totes la ciutadania, l'alcalde és l'encarregat d'exposar els temes a tractar i respondre els dubtes, suggeriments, peticions i/o aportacions que realitza el públic.
La sessió del 3 de desembre tindrà lloc a partir de les 5 de la tarda a l'Equipament de Promoció Econòmica i Cultural.
![]() | Cartell 3 desembre 2011 Fitxer: sessio_publica.pdf Format: Acrobat-PDF |