Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El 17 de novembre finalitza el procés de regularització del padró del cementiri

cementiri façanaEl procés per a regularitzar el padró del cementiri municipal, iniciat per l'Ajuntament des del moment en què la Parròquia de Santa Maria –propietària del cementiri- va traspassar al consistori caldenc la gestió de les instal·lacions d'aquest equipament i la cessió de la titularitat administrativa, a finals de l'any 2009.

El proper 17 de novembre és la data límit perquè les persones que tenen en el seu poder títols de propietat i/o lloguer de nínxols i/o tombes, es personin a les dependències municipals per actualitzar les dades i regularitzar-ne la situació. Passat aquest període de temps, l'Ajuntament passarà a gestionar els nínxols i/o tombes que no s'hagin actualitzat, de la forma que consideri més oportuna.

L'Ajuntament de Caldes d'Estrac ha publicat un Edicte que podeu consultar en el següent document adjunt.

CATCert certifica que en data 04-10-2012 12:02:12 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.
Publicació 04.10.2012
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina