Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Ajuntament posa en marxa la zona verda d'estacionament per a residents
Els residents hi poden aparcar amb el distintiu de zona verda o blava
L'Ajuntament de Caldes d'Estrac ha establert algunes vies del municipi com a zona verda d'estacionament de vehicles, exclusiva per a residents i que es sumen a les zona blava ja existent fins ara, aquesta sí oberta a tothom. Les noves zones verdes s´han implantat als carrers Lluís Companys i Pont del Sergent, al Camí Ral i la carretera de Sant Vicenç –entre les escoles i el Camí del Mig- i al número 14 del carrer Santa Teresa.

La mesura adoptada pel govern s'ha produït arran detectar que en aquestes vies no es produïa rotació de vehicles en la zona blava i s'impedia l'estacionament als residents d'aquestes zones, que compten amb aparcament gratuït sempre i quan paguin l'impost de circulació del seu vehicle a Caldes.

El funcionament de la zona verda és el mateix que la zona blava. Els residents que tenen registrat el seu vehicle a Caldes obtenen un distintiu gratuït amb el que tenen accés a l'aparcament en ambdues zones, verda i blava.

L'Ajuntament de Caldes d'Estrac ja ha distribuït entre els veïns els distintius renovats de l'any 2013 per a l'estacionament de vehicles en zona d'estacionament regulada. En aquesta ocasió, el consistori ha fet arribar els distintius per correu a tots els domicilis, a fi d'estalviar desplaçaments per a la seva renovació.

Publicació 05.03.2013
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina