Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Servei Local d'Ocupació: Una eina al servei dels ciutadans
Comunicat de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac

En relació a l’afirmació publicada a la revista local del PSC de Caldes d’Estrac en la seva edició del mes de maig de 2013 relativa a que l’Ajuntament de Caldes d’Estrac no ha cursat cap petició de subvenció a la Diputació de Barcelona en matèria d’ocupació, el govern municipal vol deixar pública constància:

1.    El Servei Local d’Ocupació és una àrea de suport i servei als ciutadans que necessiten trobar feina, que va ser creada, finançada i tutelada a principis del mandat anterior, per part del govern presidit per l’alcalde, Joaquim Arnó. Anteriorment no existia aquest servei. 

2.    En aquest enllaç podeu consultar les peticions d’ajut, de subvenció i de convenis que l’Ajuntament de Caldes ha cursat durant l’any 2012 a la Diputació de Barcelona. Aquesta documentació demostra que la informació que facilita el PSC és falsa i només posa en evidència la falta de dedicació dels seus integrants i dels seus representant a la Diputació si es fa cas de les seves paraules en el sentit que eren aquests els que els havien facilitat les dades falses.

3.    El govern municipal lamenta  aquesta manera de fer política dels membres del PSC local, que només busca la desqualificació i l’enfrontament innecessaris. Sobta que no s’hagin dirigit directament a l’Ajuntament per a reclamar–ho i que hagin esperat a publicar-ho (de forma errònia) al seu butlletí.

4.    L’Ajuntament vol fer arribar al conjunt dels ciutadans i en especial, als usuaris del Servei Local d’Ocupació, que els polítics i professionals responsables desenvolupen bé la seva feina, amb esforç i dedicació, i que res els plauria més que la seva recompensa fos la d’haver estat útils en la recerca de solucions pels seus problemes.

 

 

Publicació 28.05.2013
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina