Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Tot el suport a les entitats, també a l'hora de demanar ajuts externs
Atesa l'errònia informació publicada pel PSC de Caldes d'Estrac en el seu butlletí del mes de maig de 2013, sobre una suposada manca de suport i d'informació a les entitats locals, el govern municipal vol fer saber al conjunt dels ciutadans i ciutadanes que:

PRIMER.- No és cert que des de l'Àrea de Cultura no s'hagi informat a les entitats locals de la convocatòria d'ajuts per part de la Diputació de Barcelona. La regidora responsable –Roser Alsina- ho va comunicar per escrit, a través del correu electrònic, a totes les que hi podien accedir per les característiques de la convocatòria i es va oferir ajut per a realitzar els tràmits o aclarir dubtes.

SEGON.- L'Ajuntament de Caldes reitera públicament el seu compromís amb les entitats locals que enriqueixen la vida del poble a través de les activitats que desenvolupen. Des del govern municipal reconeixem el valor del seu esforç i altruïsme i per això els donem el màxim suport possible, en funció de la dimensió de la seva activitat, malgrat les limitacions econòmiques que ens marca l'època en què vivim, però sempre valorant l'interès col·lectiu de les seves accions.

Publicació 31.05.2013
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina