AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
Anna Rabassa, que va ser campiona d'Espanya Aleví 2011, es va classificar en quarta posició al campionat d'Espanya Infantil 2012 i que aquesta temporada ha aconseguit la plata al campionat de Catalunya 2013, ha aconseguit ara la medalla de bronze en la Copa d'Europa després de realitzar una excel·lent actuació que alguns jutges van premiar amb la primera posició.
Anna Rabassa Aina Lafuente
Per la seva part, la patinadora del club caldenc, Aina Lafuente, es va proclamar campiona dels Interclubs 2013 en la categoria iniciació A. Després de superar les dues fases classificatòries, va disputar la final, el passat 13 d'octubre, al pavelló Can Xarau, de Cerdanyola del Vallès, obtenint la primera posició. Aquest triomf l'ha classificat per a la Copa Catalana 2013, que es disputarà el dia 16 de novembre a la Seu d'Urgell.
Les patinadores Mariona Barot i Melanys Buele, després dels podis aconseguits en les fases anteriors, van disputar la final en categoria debutant, assolint la 6a i 10a posició. Aquestes dues patinadores faran el seu debut a categories en el Campionat de Debutants 2013 que es celebrarà a mitjans de desembre, juntament amb altres patinadores del club.