Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Ajuntament de Caldes expressa el seu condol per la mort del regidor i exalcalde de Sant Vicenç, Lluís Bisbal

Dijous tarda moria, de forma sobtada, Lluís Bisbal, regidor del PSC a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt, víctima d’un infart als 64 anys. Bisbal era actualment 2n tinent d’alcalde i regidor de Benestar Social i Gestió Econòmica a l'Ajuntament. Va néixer a Mataró el 23 de juliol de 1949 i vivia a Sant Vicenç des de 1969. Bisbal va ser alcalde de Sant Vicenç de Montalt des de 2003 a 2007 i era el cap de llista dels socialistes des de 1999. Jutge de Pau de 1995 a 1999, i membre actiu de diverses entitats del municipi. També va ser conseller comarcal el mandat 2003- 2007.

L’Ajuntament de Caldes d’Estrac ha expressat el seu condol al municipi veí a través de l’alcalde, Joaquim Arnó, que ha destacat la bona relació mantinguda amb Lluís Bisbal, tant quan aquest era alcalde de Sant Vicenç com en l’època actual com a regidor del consistori santvicentí.

L’Ajuntament de Caldes d’Estrac vol transmetre a la família de Lluís Bisbal el seu més profund condol en aquests moments tan durs.

Publicació 03.01.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina