Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Ajuntament promociona la salut bucodental entre els infants del municipi
L'Àrea d'Educació, en col·laboració amb l'Agència de Salut Pública de Catalunya, ha iniciat el programa de Salut Bucodental entre els alumnes de primer de primària de l'Escola Sagrada Família.

estoig salut bucodental infantsAquesta setmana s'ha lliurat als 26 alumnes de primer de primària de l'escola, un estoig amb un raspall infantil (petit per poder arribar als llocs més inaccessibles i de filaments suaus) i un tub de pasta dental fluorada de 50 mg.

Aquesta campanya forma part d’una actuació que té la finalitat de prevenir la càries dental entre nens i nenes de primer de primària, fomentant el raspallat de les dents com un hàbit de salut bucodental essencial per a la prevenció d’aquestes càries, així com d’altres malalties de la boca.

Els escolars de primer de primària tenen l’edat idònia per aprendre a raspallar-se les dents de forma correcta i adquirir aquest hàbit de salut bucodental per a la resta de la vida.

Publicació 24.01.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina