Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
S'instal·laran aparells de gimnàstica a la platja

espai ludic gent gran2La Junta de Govern Local ha près la iniciativa de demanar la corresponent autorització a la Generalitat per a poder instal·lar a la Platja dels Tres Micos, just al costat del Passeig dels Anglesos, una sèrie d’aparells de gimnàstica a l’aire lliure que actualment es troben ubicats al Parc de la Bassa del Molí, tot estudiant una possible ampliació de la dotació en funció del grau d’acceptació i d’ús que tinguin les noves instal·lacions.

Amb aquesta mesura, Caldes comptarà amb un nou espai on els usuaris podran realitzar exercici físic suau com a complement de l'activitat física que ja desenvolupen en aquesta zona, com córrer o senzillament caminar. Encara que aquests aparells estan orientats a l’ús, sobretot de la gent gran, també els poden utilitzar adults, adolescents i nens -sota la supervisió d'un adult-, per a tonificar la musculació i complementar, així, la resta d’activitat física.

Publicació 30.05.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina