Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
La patinadora Paula Torrents, campiona júnior de Barcelona 2014 de patinatge artístic
La patinadora del CPA Caldes d'Estrac, Paula Torrents, s'ha proclamat campiona de Barcelona 2014 en categoria júnior. L'Ajuntament de Caldes d'Estrac felicita la jove i l'anima a continuar recollint molts més èxits. Reproduïm la crònica que ens ha facilitat el Club de Patinatge Artístic de Caldes d'Estrac.

paula torrents campiona júnior bcn 2014Els dies 24 i 25 de maig, la FECAPA (Federació Catalana de Patinatge) va celebrar en el pavelló municipal El Pujolet de Manresa, el Campionat de Barcelona de les categories júnior, sènior i absoluta pre, femení i masculí, en la modalitat lliure.

El Club de patinatge artístic de Caldes d´Estrac hi va participar amb la patinadora Paula Torrents, que va competir en la categoria júnior.

Bon campionat per a la Paula, que tan dissabte com diumenge va fer bons discos amb gran dificultat, assolint la primera plaça i proclamant-se campiona de Barcelona júnior en la modalitat de lliure.

Amb aquesta classificaciól la jove patinadora ha guanyat una plaça per participar en el Campionat de Catalunya que es celebrarà a Cardona els dies 14 i 15 de juny. Moltes Felicitats Paula!

Publicació 03.06.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina