Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Ajuntament de Caldes anuncia la continuïtat de la gratuïtat de la zona blava de l'estació pels veïns de Sant Vicenç de Montalt
L'Ajuntament de Caldes ha notificat al de Sant Vicenç de Montalt la seva voluntat de donar continuïtat durant un any més, al conveni vigent entre ambdós ajuntaments per a la utilització de les respectives Zones Blaves per part dels veïns dels dos municipis.

zona blavaEn aquest conveni, s’estableix, que entre d’altres indrets, els veïns de Sant Vicenç podran utilitzar gratuïtament els aparcaments del pàrquing fotovoltaic del costat de la N-II, la qual mesura resulta de vital importància per tots aquells que accedeixen al transport públic RENFE a través de l’estació de Caldes.

Malgrat durant els darrers mesos hi hagi hagut diversos intents fallits per renegociar el conveni que en alguns moments fins i tot semblava que desembocarien en la seva anul·lació, l’Ajuntament de Caldes ha optat, de moment i durant un any, per mantenir la seva vigència, independentment de quina sigui la postura de l’Ajuntament de Sant Vicenç a l’hora de mantenir la vigència de l’acord i de seguir permetent que els vehicles caldencs aparquin gratuïtament en alguns dels seus carrers.

Segons el text de la carta que es va enviar a l’alcalde de Sant Vicenç, la decisió del consistori caldenc obeeix a la “voluntat de mantenir l’esperit de concòrdia i col·laboració que va impulsar la signatura del conveni a l’any 2008, en benefici del be comú dels nostres conciutadans”.

Publicació 11.06.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina