AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
En aquest conveni, s’estableix, que entre d’altres indrets, els veïns de Sant Vicenç podran utilitzar gratuïtament els aparcaments del pàrquing fotovoltaic del costat de la N-II, la qual mesura resulta de vital importància per tots aquells que accedeixen al transport públic RENFE a través de l’estació de Caldes.
Malgrat durant els darrers mesos hi hagi hagut diversos intents fallits per renegociar el conveni que en alguns moments fins i tot semblava que desembocarien en la seva anul·lació, l’Ajuntament de Caldes ha optat, de moment i durant un any, per mantenir la seva vigència, independentment de quina sigui la postura de l’Ajuntament de Sant Vicenç a l’hora de mantenir la vigència de l’acord i de seguir permetent que els vehicles caldencs aparquin gratuïtament en alguns dels seus carrers.
Segons el text de la carta que es va enviar a l’alcalde de Sant Vicenç, la decisió del consistori caldenc obeeix a la “voluntat de mantenir l’esperit de concòrdia i col·laboració que va impulsar la signatura del conveni a l’any 2008, en benefici del be comú dels nostres conciutadans”.