Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Artista Josep Folch-Plà presenta l'exposició de la seva obra a “La Fabriqueta”
L´Alcalde de Caldes, Joaquim Arnó, va ser l´encarregat d´obrir la inauguració de l´exposició en un acte que va resultar emotiu per a tots els assistents

Les obres del pintor Josep Folch-Plà ja es poden admirar dins de l´espai de promoció “La fabriqueta”. Va ser l´Alcalde Joaquim Arnó l´encarregat de fer la inauguració de l´exposició que acull les obres de paisatge de caire impresionista de Folch-Plà i que es podrán visitar fins al 18 de juliol. inauguracio josep folch-pla

Durant l´acte Arnó va expressar el desig de crear escola i donar empenta als artistes de Caldes oferint aquest espai de promoció. D´altra banda Folch-Plà es va mostrar agraït i  va remarcar la importancia d´implicar-se amb el poble mitjançant l´art: “Avui i ara he estat amic vostre, quan passin els anys això perdurarà”.

Publicació 11.07.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina