Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El Pavelló Municipal celebra la participació obtinguda tant en el Mulla´t com en el tast del Rocòdrom.
El Pavelló Municipal d'Esports va obrir les seves el portes el passat cap de setmana per col•laborar amb la campanya Mulla´t per l´Esclerosi Múltiple i per oferir un tast del rocòdrom.

La campanya “Mulla’t” ha tingut molt bona acollida a Caldes. Aquesta iniciativa es va engegar el 1994 i consistía en realitzar un acte simbólic de compromís per fer front a la malaltia de l'Esclerosi Múltiple. Es tractaba de "mullar-se" literalment llençant-se a la piscina. I com es veu a les imatges els veïns de Caldes no s’ho han pensat a l’hora de participar. Campanya Mulla't Caldes Estrac

Una altra de les activitats plena d’èxits va ser la primera edició del tast del Rocòdrom organitzada per l’Ajuntament de Caldes d’Estrac en col•laboració amb Sige Sports i el Grup de Muntanya d’Arenys de Munt 

Rocodrom Caldes Estrac

Publicació 12.07.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina