Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Un mes “BELLUGANT-SE”
Les classes a l´aire lliure organitzades per SIGE 2005, S.L. i el Club Esportiu Sistrells; en col•laboració amb l´Ajuntament de Caldes d´Estrac ja porten un mes donant ritme al municipi

BELLUGA’T és un programa d’activitat física obert a tothom que s’està duent a terme durant els mesos de juliol i agost a la platja de Caldes d’Estrac. Ja s’ha realitzat la meitat de les activitats i cada divendres, segons els organitzadors hi ha “més participants, que s’ho passen d’alló més bé mentre realitzen una activitat esportiva a l’aire lliure.”
I es que la pràctica esportiva sempre és aconsellable, ja que beneficia la salut i, fins i tot, l’estat d’humor entre els moltíssims beneficis que té. Si a això se suma el fet de dur-la a terme a l’aire lliure, en un lloc com la platja de Caldes, amb bona música i uns professionals magnífics dirigint-la… què més es pot demanar? caldes estrac classe zumba

Tres consells per a tots els que vulguin participar: Que vinguin amb roba còmode, que duguin aigua per hidratar-se i que vinguin carregats de ganes de moure’s i divertir-se.

Es pot trobar la programació al facebook de sige sport caldetes i al web de l’Ajuntament.

Publicació 30.07.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina