AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
La jornada s’iniciarà amb una regata a la que ja s’han apuntat unes 20 embarcacions lleugeres, però el plat fort arribarà a la tarda, a les 19:30h amb la música de DJ Maska que s’encarregarà d’anar creant ambient metre es prepara la sardinada.
Abans de la sardinada però, Front Fred organitzarà una sortida nocturna de Paddle surf, oberta a tothom qui desitgi participar. 
I després de la sortida, cap a les 21:30h ja es podrà degustar la sardinada. L’associació de Pescadors recorda que es poden adquirir els tiquets a l'Estanc de Caldes d'Estrac (Camí Ral), La Fornera (Riera) i La Quadra del Mar (Parc Maragall). El preu és de 5 euros (inclou sardina, pa amb tomàquet i beguda)
La vetllada finalitzarà amb l’actuació del Grup D-Covers amb música dels 80’s, 90’s i de l’actualitat.