Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'Església es va omplir per commemorar el dia de la patrona
La celebració de la Mare de Déu del Remei ha estat una de les dates assenyalades dins la Festa Major de Caldes.

caldesdestrac-remei-esglesiaCom ja es tradició, la jornada s´ha iniciat amb el repicar de campanes, i una missa solemne concelebrada que ha oficiat Mn. Joan Godayol, bisbe emèrit juntament amb Mn. Segimon
Garcia, Vicari Episcopal i rector Sta. Maria i St. Josep Mataró, Mn. Vicenç Mira Arxipreste i rector de Sant Vicenç de Montalt, i Mn. Xavier Grau i Pont, el Rector de de Caldes, entre     d´altres. 

La celebració va comptar amb la presència de les autoritats municipals de Caldes i dels municipis veïns com Sant Pol de Mar, Argentona, Sant Vicenç de Montalt, Sant Cebrià de Vallalta i Arenys de Mar. També hi va participar  la presidenta en funcions del Consell Comarcal del Maresme, Isabel Ferreras.  


Les veus de l´Orfeó Parroquial del Delme de Sant Vicenç de Montalt van ser-hi presents durant tota la celebració que va culminar amb una processó encapçalada pels gegants de Caldes per  portar la verge a la capelleta del Remei.


Davant la capella, es va fer una ofrena floral on van participar els pensionistes de Caldes, Arrels Cultura, el Club de la Petanca, la Colla de Gegants i Grallers de Caldes, Donastrak, els partits polítics PSC i CiU, i l´Ajuntament.
El vermut i un pica-pica, van donar punt i final a la festivitat.

caldesdestrac-remei-patrona

Publicació 18.09.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina