AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
Com ja es tradició, la jornada s´ha iniciat amb el repicar de campanes, i una missa solemne concelebrada que ha oficiat Mn. Joan Godayol, bisbe emèrit juntament amb Mn. Segimon
Garcia, Vicari Episcopal i rector Sta. Maria i St. Josep Mataró, Mn. Vicenç Mira Arxipreste i rector de Sant Vicenç de Montalt, i Mn. Xavier Grau i Pont, el Rector de de Caldes, entre d´altres.
La celebració va comptar amb la presència de les autoritats municipals de Caldes i dels municipis veïns com Sant Pol de Mar, Argentona, Sant Vicenç de Montalt, Sant Cebrià de Vallalta i Arenys de Mar. També hi va participar la presidenta en funcions del Consell Comarcal del Maresme, Isabel Ferreras.
Les veus de l´Orfeó Parroquial del Delme de Sant Vicenç de Montalt van ser-hi presents durant tota la celebració que va culminar amb una processó encapçalada pels gegants de Caldes per portar la verge a la capelleta del Remei.
Davant la capella, es va fer una ofrena floral on van participar els pensionistes de Caldes, Arrels Cultura, el Club de la Petanca, la Colla de Gegants i Grallers de Caldes, Donastrak, els partits polítics PSC i CiU, i l´Ajuntament.
El vermut i un pica-pica, van donar punt i final a la festivitat.