Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Conèixer el món dels audiovisuals
El CEIP Sagrada Família treballant amb els alumnes el llenguatge dels mitjans de comunicació


Durant el mes d’octubre El CEIP Sagrada Família ha estat treballant amb els alumnes el llenguatge que s’utilitza en els mitjans de comunicació. El 10 d’octubre es va fer una activitat basada en l’autoretrat digital y pictòric.  A continuació, l’article escrit per un dels alumnes de l’escola: Andy Fuentes.


Els autoretrats de 6è a la Fundació Palau


El dijous 30 de setembre vam anar a la Fundació Palau amb l'objectiu de fer-nos unes fotos. El senyor Carlos Roig va ser qui ens va explicar el procediment. Ens va fer un parell de fotos i ens va portar a la sala de plàstica on ens va donar el material necessari per realitzar l'activitat.
Quan vam acabar de fer l'autoretrat, es van exposar allà durant dos dies.

Autor: Andy Fuentes (6è)

Ensenyament-caldesdestrac-autorretrats-ceip sagrada familia artistic       Ensenyament-caldesdestrac-autorretrats-ceip sagrada familia fotos

Publicació 30.10.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina