Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Instruccions per als residents de nacionalitat estrangera amb dret a vot a les properes municipals
Els estrangers que vulguin votar a les municipals de 2015 han de manifestar per escrit la seva voluntat abans del 30 de desembre d'enguany

El proper 24 de maig de 2015 hi haurà una nova convocatòria d'eleccions municipals. A banda dels caldencs i caldenques de nacionalitat espanyola, tindran dret a vot els ciutadans majors d'edat provinents de la UE o de països que, degut a l'existència d'acords amb l'Estat espanyol, tenen reconegut aquest dret (Bolívia, Cap Verd, Colòmbia, Xile, Equador, Islàndia, Noruega, Paraguai, Perú, Nova Zelanda, República de Corea i Trinitat i Tobago).

Tots els estrangers que reuneixin els requisits necessaris i desitgin participar en les eleccions municipals de 2015 han de manifestar per escrit aquesta voluntat abans del 30 de desembre d'enguany mitjançant algun dels canals contemplats legalment. Per a més detalls es pot consultar el web de l'INE  i obrir la pestanya "Censo electoral".

Publicació 14.11.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina