AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
Durant tot el primer trimestre l´escola Sagrada Família ha estat treballant amb els alumnes
el llenguatge que s´utilitza en els mitjans de comunicació. El 5 de novembre es va fer
una sortida al Teatre Monumental. A continuació, l´article escrit per
un dels alumnes de l´escola: Judit Noya.
Sortida al Teatre Monumental
El 5 de novembre els nens i les nenes de 5è i 6è de l'Escola Sagrada Família van anar al teatre Monumental de Mataró, enfront del Valldemia, a veure un espectacle de hip-hop. El grup que ballava es diu el Cube (Kulbik Dance Company).
Els balls giren entorn d'una galleda plena d'emocions, que tots coneixem o hem experimentat alguna vegada.
Aquest grup de hip-hop és més bo que d'altres. I els moviments dels ballarins són llamps. Fan una fusió de hip-hop amb música electrònica, blues, jazz, funk i reggae. La seva dansa uneix l'street dance amb la dansa contemporània, el mim o la poesia. Als nens i a les nenes els hi va agradar tant que se'ls va posar la pell de gallina.
Judit Noya (6è)