Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El caga tió de Caldes, totalment restaurat

El 21 de desembre a partir de les 11:30h i fins les 13:30h tots els nens i nenes de Caldes van poder celebrar el caga tió cantant la cançó tradicional i fent els cops de bastó necessaris per obtenir els regals. Tot i que la cua per arribar al Tió era llarga, tots van saber mantenir la paciència a l´espera de la recompensa.

caga-tio-caldesdestrac-plaçavila   caga-tio-caldesdestrac-


Enguany la novetat va ser que el Tió lluïa com nou, gràcies a la restauració realitzada per Cristina Colomer i Paola Velasco, de Caldes, que van deixar la figura impecable, com es pot veure a les imatges.

caga-tio-caldesdestrac-restauracio     caga-tio-caldesdestrac-restauracio

Publicació 24.12.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina