AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El 21 de desembre a partir de les 11:30h i fins les 13:30h tots els nens i nenes de Caldes van poder celebrar el caga tió cantant la cançó tradicional i fent els cops de bastó necessaris per obtenir els regals. Tot i que la cua per arribar al Tió era llarga, tots van saber mantenir la paciència a l´espera de la recompensa.
Enguany la novetat va ser que el Tió lluïa com nou, gràcies a la restauració realitzada per Cristina Colomer i Paola Velasco, de Caldes, que van deixar la figura impecable, com es pot veure a les imatges.
