Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Uns 200 alumnes participen en el Concert de Nadal de l´Escola
Amb un equip de so nou, l´acte va gaudir d´una qualitat excel•lent

La classe de P3 durant el concert
La classe de P3 durant el concert
L´acte, organitzat per l´Escola Sagrada Família amb el suport de l'Ajuntament el passat 19 de desembre, es va celebrar al pavelló poliesportiu amb la participació de tots els pares que van poder gaudir de les actuacions dels alumnes des de P3 fins a 6è.

Fins als 3 anys, els alumnes van recitar poemes i va destacar especialment el curs de P5 que va fer un poema i una cançó. S´ha de dir també que a partir de primer els nens van fer cançons en anglès, i a partir del tercer curs, les cançons s´acompanyaven amb instruments.


Des de l´Escola es vol destacar la feina realitzada per la Marta Granès, mestre de música de l´escola, gràcies a la qual es va aconseguir un resultar que va deixar captivat a tots els espectadors.

Publicació 23.12.2014
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina