AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El 30 de gener de 2015 l’Escola Sagrada Família va celebrar el dia de la No Violència i la Pau. Pel matí, els nens i les nenes i el claustre de l'escola van treballar en l'elaboració d'un mural que s’ha col•locat a l'entrada de l'escola.

Aquest mural està format pels cors que cada alumne va elaborar. Cal destacar que el curs de sisè va treballar amb l'Oriol Miró, cal•lígraf de Caldes, en la creació de les lletres que formarien el missatge del mural. El resultat va ser espectacular com es pot veure a les fotografies.
A la tarda, alumnes de sisè van llegir poemes i a continuació, estudiants, mestres i pares vam formar el símbol de la pau i van cantar la cançó “Imagine” de John Lennon.