Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
L'escola celebra el dia de la Pau


El 30 de gener de 2015 l’Escola Sagrada Família va  celebrar el dia de la No Violència i la Pau. Pel matí, els nens i les nenes i el claustre de l'escola van treballar en l'elaboració d'un mural que s’ha col•locat a l'entrada de l'escola.

dia-de-lapau-sflia    dia-de-lapau-cors-sflia

Aquest mural està format pels cors que cada alumne va elaborar. Cal destacar que el curs de sisè va treballar amb l'Oriol Miró, cal•lígraf de Caldes, en la creació de les lletres que formarien el missatge del mural. El resultat va ser espectacular com es pot veure a les fotografies.

A la tarda, alumnes de sisè van llegir poemes i a continuació, estudiants, mestres i pares vam formar el símbol de la pau i van cantar la cançó “Imagine” de John Lennon.

Publicació 01.02.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina