AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
Amb el desig de fer una aposta pels artistes catalans, la Fundació Palau ha acollit a la seva seu l´obra “Visió Fragmentada”. L´acte d´inauguració va tenir lloc l´11 de març a les 18:30h i va contar amb la presència de l´Alcalde de Caldes, Joaquim Arnó; Pere Almeda, Director de la Fundació Palau, i Sol Mussons, una de les comissàries de l´exposició.
Durant els parlaments Arnó va insistir en la importància de donar suport als artistes locals mentre que Sol Mussons va destacar la singularitat i complexitat d´una peça que reuneix la feina de cinquanta artistes catalans de renom.
Durant l´acte també es va projectar el documental dirigit Pep Blay en col•laboració de Micki Martínez, realitzat amb l´objectiu d'endinsar-se en el procés creatiu de l´obra.
“Visió Fragmentada” es basa en el quadre “Onze de Setembre” d´Antoni Estruch que immortalitza la caiguda del Conseller en cap Rafael Casanova al setge de Barcelona durant la Guerra de Successió. Es tracta d´una iniciativa impulsada des de l´Ajuntament de Caldes d´Estrac que va sorgir del desig d´atorgar una icona perdurable amb projecció nacional i internacional a la celebració del Tricentenari.
El quadre es va inaugurar per primera vegada a la Sala Cultural de l´Ajuntament de Caldes d´Estrac i posteriorment ha estat a l´auditori Emili Viader de la Casa de Cultura de Girona. Després de tornar a Caldes, a la sala d´exposicions de La Fabriqueta, ara tothom qui estigui interessat podrà veure´l en un espai immillorable com és la Fundació Palau.
Consultar artistes participants [+]
Notícies relacionades:
Nova oportunitat per veure el quadre "Visió Fragmentada" [+]
Presentació de "Visió Fragmentada" a Girona [+]
Es presenta "Visió Fragmentada": 50 noves mirades del quadre "Onze de Setembre" d'Antoni Estruch [+]