Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Dissabte 13 de juny: ple constitutiu de l´Ajuntament
Es celebrarà a les 12 del migdia, a la Sala Cultural

Dissabte, 13 de juny, a partir de les 12h, es constituirà el nou plenari de l'Ajuntament de Caldes d’Estrac per la legislatura del  2015-2019, a partir de les  passades eleccions municipals del 24 de maig.

Els regidors estan convocats pel ministeri de la llei i l'acte començarà amb la constitució de la Mesa d'edat, que estarà presidida pel regidor electe de major edat, en aquest cas Marcos Blàzquez (CiU), que tindrà com a vocal la regidora electe de menor edat, Laura Aloy (ERC). Tot seguit, els 11 regidors hauran de prometre o jurar el càrrec, i es constituirà el nou plenari.

A continuació, el secretari de l'Ajuntament cridarà als regidors del ple perquè mitjançant votació nominal escollin l'alcalde o l'alcaldessa. Segons l’actual legislació els que poden optar a aquest càrrec son els caps de llista.
En funció del resultat, el president de la mesa d’edat proclamarà alcalde o alcaldessa electe el candidat que hagi obtingut la majoria absoluta dels vots. Si cap dels candidats obté aquesta majoria, la llei estableix que sigui nomenat el cap de la llista més votat a les eleccions locals.

Després d'acceptar el càrrec i fer-ne el jurament o la promesa, el nou alcalde assumirà la presidència de la sessió i donarà la paraula als portaveus dels diferents grups municipals i es donarà per finalitzada la sessió.


Consultar els regidors i regidores del mandat 2015-2019 

Portada 236

Portada 236

Fitxer: Portada_236__xweb_.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 177.83 kB

Publicació 11.06.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina