Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
El mar, la platja i la música: protagonistes de la sardinada popular
Tot i el mal temps, més de 100 persones van gaudir de la festa organitzada per l´Associació dels Pescadors de Caldes.

150808 sardinada-popular-djNi el mal temps ni la pluja van impedir que se celebrés la que ja és la quarta edició de la festa marinera organitzada per l’Associació de Pescadors de Caldes d’Estrac. El passat dissabte 8 d’agost, més de 100 persones van acudir a la cita situada a la Platja de les Barques per gaudir de la sardinada popular.

La trobada va començar ja al matí, amb la que s’ha convertit en una tradicional regata d’embarcacions lleugeres: enguany, degut a les condicions climàtiques, els protagonistes van ser els caiacs i alguns patins.

Al vespre, la pluja va fer que s’hagués d’endarrerir el sopar durant una hora, però cap a les  22:30h tothom podia gaudir del plat típic dels pescadors.

La nit va continuar i es va allargar fins a les tres de la matinada gràcies a la música del DJ Johny Quid i la col•laboració de la Quadra del Mar que es va encarregar de posar la barra.

Publicació 12.08.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina