Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Il•lusió pel nou curs que comença
Uns 300 alumnes de Caldes s´incorporen a les classes en una jornada marcada per la normalitat

150914_inici_curs_cua

Com ja és habitual, els més petits han estat els primers a incorporar-se. L’escola bressol de Caldes va obrir les portes el 7 i 9 de setembre al matí per facilitar el primer període d’adaptació. Enguany l’escola bressol acull un total de 17 alumnes: deu a la classe de dofins i set a la dels popets. Segons explica Remei Monge, directora de l’Escola, hi ha  12 alumnes nous i cinc que es mantenen de l’any passat.

150914_inici_curs_alcaldeA l’Escola Sagrada Família, son 185 els nens que s’han matriculat per fer el curs escolar 2015-2016. D’aquets, 58 pertanyen al cicle infantil i 127 a primària. Per la directora, Natalia Millán, avui ha estat un dia especial. A les nou del matí, l’equip de professors ha donat la benvinguda als alumnes sota el lema “Comença l’Aventura”, una trobada engrescadora que ha contat amb la presència de l’alcalde Joaquim Arnó

“Volem que estudiants i professors tinguin una primera presa de contacte, es coneguin i es presentin abans d’iniciar el curs”, ha explicat Millán. Per això, si durant les primeres hores s’han fet les presentacions, durant la tarda s’han realitzat jocs cooperatius. “Una manera de començar el curs amb ganes i il•lusió, tant pel professorat com pels alumnes”.

150914_INS_Esteve_albertA l’INS de Sant Vicenç la novetat ha estat l’estrena de les noves instal•lacions de l’institut. Així, les primeres hores s’han dedicat a fer una visita per l’edifici que encara no ha estat inaugurat de forma oficial. Segons el director, Enric Torres, son 106 els alumnes que s’han incorporat avui a les classes i la jornada ha transcorregut amb la normalitat i expectatives que genera l’inici d’un nou curs.

Publicació 14.09.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina