AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
El passat dissabte 19 de setembre Caldes va acollir la segona edició de la trobada solidària de cotxes clàssics en benefici de la Fundació Clarós que s’organitza amb el suport de l’Ajuntament. En total es van aplegar més de trenta vehicles i més de 67 participants van poder gaudir d’una jornada plena de sorpreses.
Si durant la primera edició, la jornada es va complementar amb una visita guiada pels llocs més singulars del municipi, enguany l’art i la cultura han estat els protagonistes.
Després d’una primera passejada dels vehicles pels carrers de Caldes i de l’esmorzar de xurros i xocolata, aquest cop amb una autèntica paradeta que va estar tot el cap de setmana a l’esplanada de Can Muntanyà, els assistents van dirigir-se a la Fundació Palau per escoltar un recital de poesia, llegendes i històries del municipi a càrrec d’Ana Maluquer en un entorn encisador com és el bonic patí interior de la Fundació Palau. Finalitzada l’activitat, els assistents van poder triar entre dues opcions: veure el fons artístic de la Fundació Palau o bé fer una visita comentada a l’espai d’art situat a la Fabriqueta que exhibeix fins 1 octubre l’obra de Raimon Sunyer.
A les dotze del migdia el jurat format per Josep Orriols i Josep Esteve, juntament amb l’alcalde de Caldes, Joaquim Arnó va lliurar els premis al vehicle més antic, un rolls royce pertanyent a Joaquim Bellmunt; al millor restaurat, un Mercedes 190 de Jordi Font, i al més elegant, el “Mercedes Pagoda” de Lupe Sarroca.
Finalitzada l’entrega, els assistents van continuar la seva ruta amb els vehicles fins Can Pujades per fer un dinar tots plegats.