Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Caldes acollirà la trobada anual de monitors de lleure de la demarcació de Barcelona
L´Ajuntament signa un conveni amb ESPLAC per dur-lo a terme

Conveni amb ESPLAC
Conveni amb ESPLAC
El proper mes de novembre, durant el cap de setmana dels dies 14 i 15, més de 250 joves, monitors i monitores de lleure de la província de Barcelona, dels esplais adherits a la Fundació ESPLAC (Esplais Catalans) celebraran la seva trobada anual a la vila.

L’objectiu és fer visible la tasca educativa dels esplais, promocionar un model de joventut implicada, activa i saludable, i prioritzar la formació, l’intercanvi i la promoció de l’educació del lleure. En aquest sentit l’Ajuntament i ESPLAC van signar un conveni el passat 17 de setembre, a través del qual l’Ajuntament cedeix diversos espais municipals perquè es puguin dur a terme les diferents activitats programades per al cap de setmana del 14 i 15 de novembre.

Les activitats primordials són els cursos i tallers formatius que realitzaran els participants a la trobada, però cal destacar també algunes de les activitats populars previstes, obertes a tothom que ho desitgi, com el Taller de Circ que es farà el diumenge dia 15 de novembre al matí al Parc Joan Maragall, l’Arrossada Popular també el diumenge dia 15 al migdia a l’Esplanada de Can Muntanyà, i el concert del dissabte 14 a la nit al Poliesportiu Municipal. Les activitats son obertes i s'anima a tothom que vulgui a participar i gaudir de cada una de les propostes.

Des de l’Ajuntament es valora molt positivament que l’entitat ESPLAC hagi triat Caldes d’Estrac per a organitzar-hi la Trobada Anual de Monitors i Monitores de Lleure del Sector Barcelona doncs, a més dels objectius plantejats també ajudarà a la promoció del municipi. En aquest sentit, des de l'Ajuntament es vol agraïr als comerços i restauradors Tête-à-Tête, El Metru, La Quadra del Mar, Soletico, La Cala, Pa i Café i La Paella Viatgera, que ja estan treballant per tal de poder oferir una bona rebuda a tots els participants d'aquesta jornada.


Publicació 07.10.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina