Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Pintura i poesia unides a la inauguració d´ ”Atzar Atzur”
L´exposició es podrà visitar fins el 29 d´octubre

151003_pages_expo

El mar, la poesia i com no podia ser d’altra manera, les pintures de Jordi Pagès van ser els elements principals de la inauguració de l’exposició “Atzar Atzur” del passat dissabte 3 d’octubre.


Jordi Pagès explica la seva obra a "La Fabriqueta"
Jordi Pagès explica la seva obra a "La Fabriqueta"
A les 12:30h del matí, apareixien els primers assistents a l’acte que van ser acollits en un escenari improvisat a la sala d’exposicions de La Fabriqueta. L’alcalde de Caldes, Joaquim Arnó, va ser l’encarregat de donar la benvinguda a tots els visitants.

Núria Busquet en un moment del recital
Núria Busquet en un moment del recital

Tot seguit, Jordi Pagès va expressar la il•lusió de retrobar-se amb Caldes, un dels llocs on els seus pares l’havien portat per veure el mar. L’aigua i la sorra també van ser esmentats durant el recital de Núria Busquet, poeta de Cardedeu que va escriure els seus versos tot mirant el mar de Caldes. Durant la seva lectura, Busquet també va incloure algunes poesies de Maria Mercè Marçal, que juntament amb els seus propis poemes van ser la font d’inspiració per les pintures de Pagès.

Finalitzat el recital, els assistents van poder fer un passeig entre els quadres de Pagès i iniciar un intercanvi d’idees amb l’autor. L’acte va finalitzar amb un refrigeri que es va fer al pati de "La Fabriqueta".


Notícies relacionades:

- La Fabriqueta presenta l´obra de Jordi Pagès sota el nom “Atzar atzur” [+]

Publicació 07.10.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina