Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Nova edició exitosa de la Boletada Popular
Es  van vendre gairebé 200 tiquets

151108_boletada_taules

Emmarcada dins de les Jornades Gastronòmiques del Bolet al Maresme, el passat diumenge 8 de novembre Caldes va celebrar la tradicional Boletada Popular a l’esplanada de Can Muntanyà.

151108_boletada_ollaAmb quasi 20 anys de recorregut, aquesta és la 19a edició, l’esdeveniment es va començar a preparar com ja és habitual a primera hora del matí. En total es van cuinar uns 60kg de bolets i enguany amb una nova recepta que barrejava Rovelló, Camagroc i Trompetes de la Mort, tot ben sofregit i acompanyat de salsitxes. El resultat va ser un esplèndid plat de tardor que va causar sensació entre tots els comensals que van anar desfilant per les taules des de les dotze del migdia fins les dues de la tarda.

A més dels bolets, el tiquet, que costava 4 euros, incloïa el vi, l’aigua i el pa per acompanyar. En total es van vendre 181 tiquets, una quantitat celebrada per la  Comissió de Festes Nadalenques, ja que tots els diners recaptats, estaran destinats a sufragar els costos de les activitats principals de Nadal i la cavalcada de reis.

Notícies relacionades

Publicació 11.11.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina