Obrir/tancar menú

Ajuntament de Caldes d'Estrac

Notícies
Obrir/tancar menú lateral
Uns 250 joves participen a les jornades de l´ESPLAC
La formació i les activitats de lleure com l´arrossada popular van ser els protagonistes de la trobada que es va celebrar el 14 i 15 de novembre a Caldes

151115_trobada_esplac__4_

Després de setmanes de preparació, la trobada anual de monitors de lleure de la demarcació de Barcelona dels esplais adherits a la Fundació ESPLAC (Esplais Catalans) celebrada a Caldes el passat 14 i 15 de novembre ha estat un èxit. Uns 250 joves d’entre 18 i 22 anys van participar, però a més van poder gaudir d’un munt d’activitats organitzades en diferents llocs del municipi.

151115_trobada_esplac__5_Segons Martí Solà, de la comissió que va organitzar la trobada de la Fundació ESPLAC, “Fem una valoració molt positiva. És el primer cop que fèiem la trobada en un poble i estem molt contents de com se’ns ha acollit a Caldes. Els participants també han tret una conclusió molt positiva de la jornada, tant amb els continguts formatius com amb els llocs i equipaments destinats a les activitats”.

I és que, a més de la principal de les activitats, que va ser la formació realitzada a l’Escola Sagrada Família durant tot el dia del dissabte, els joves van poder gaudir d’un munt de propostes de lleure. Dissabte a la nit, es va realitzar un correbars per tot el municipi, i a partir de les dotze de la nit, un concert a càrrec de DJ Caspa que es va celebrar al Pavelló Municipal. En aquest sentit Solà ha destacat el bon control que va realitzar la Policia Municipal.

151115_Paellada_Esplac.jpgDiumenge al matí, les activitats de circ celebrades al Parc Maragalli i el torneig de vòlei a la Platja dels Tres Micos van ser els protagonistes, però sens dubte l’acte estrella va ser l’Arrossada Popular, celebrada a l’esplanada de Can Muntanyà. Més de 300 persones es van entaular per compartir junts un dinar que va ser elogiat per tots els assistents.

Des de l’Ajuntament es valora molt positivament que l’entitat ESPLAC hagi triat Caldes d’Estrac per a organitzar-hi la Trobada Anual de Monitors i Monitores de Lleure del Sector Barcelona ja que ha estat un impuls important a l’hora de promocionar el municipi. En aquest sentit, des de l'Àrea de Joventut de l’Ajuntament es vol agrair als comerços i restauradors Tête-à-Tête, La Quadra del Mar, Soletico, La Cala, Pa i Café i La Paella Viatgera, la seva col•laboració que ha permès donar una bona rebuda a tots els participants de la jornada.

Publicació 19.11.2015
Versió per imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en Whatsapp
Pujar al principi de la pàgina