AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05
La tercera edició de la Fira del Playmobil celebrada el 19 i 20 de març va tenir una gran acollida entre tots els veïns de Caldes, però també del Maresme i fins i tot de Barcelona. El principal organitzador, Oriol Campuzano, de Clicksparty, va explicar que es tracta de l'edició més exitosa que s'ha fet fins ara: «Durant tot el cap de setmana va estar entrant i sortint gent a la Sala Cultural per apreciar els diferents diorames».
En total es van construir 15 diorames, set van ser cortesia de l'empresa i els altres vuit van ser muntants pels participants.
Els premis als millors diorames es van lliurar el diumenge 20 de març a les sis de la tarda. El primer premi va ser per l'Anna Bofill, el segon per l'Arnau Marín, i en el tercer premi es va produir un empat entre l'equip de la Vera Zúñiga i l'Ainé Bosch, amb la Mireia Serrano. Rosa Pou, alcaldessa de Caldes; Òscar Baró, regidor de Promoció Turística i Economia, i Campuzano van ser els encarregats d'atorgar els premis.
Fotografies dels diorames construïts pels participants:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |